czwartek, 19 maja 2016

Zrób sobie parawan! Idealny nośnik reklamy na letnią promocję!

iestety, nad polskim morzem bez parawanu ciężko jest wytrzymać. O tym, jak silny wiatr potrafi zepsuć wyczekany urlop nad Bałtykiem, przekonałam się w zeszłym roku. Niesiony przez wiatr piasek dosłownie zakopywał moją rodzinę z wielką żarliwością. Na szczęście, dzięki uprzejmości osób plażujących obok, mogłam skryć się wraz z rodziną za ich parawanem. Byłam im bardzo wdzięczna, bo szkoda byłoby mi po długiej podróży rezygnować z plażowania.
Parawan, za którym pozwolono mi się ukryć, był inny od wszystkich. Dookoła przeważały parawany w paski, jednokolorowe – wszystkie podobne do siebie. Natomiast ten parawan plażowy miał piękną  i przyciągającą wzrok grafikę hotelu. Zapytałam, gdzie można kupić taki niezbędnik plażowicza i otrzymałam odpowiedź, że dostaje się go za darmo w hotelu. Na to nie wpadłam. J
Ale za to Ty możesz już przed urlopem zadbać o komfort na plaży dla siebie lub swoich klientów. Nie dość, że możesz zakupić taki parawan, to dodatkowo możesz sam wybrać grafikę i określić, z ilu brytów ma się składać. Jeżeli wybierasz go dla siebie, możesz umieścić na nim śmieszną grafikę lub napis: „Uwaga, terytorium Kasi”, „Miejsce prawdziwego mężczyzny”, „Witam po ciemnej stronie mocy”, „Czekam na idealną kobietę”, „Strefa wolna od dzieci”, „Nieupoważnionym wstęp wzbroniony”, „Welcome to the jungle”. 

Jeżeli wybierasz go do swojego hotelu, pensjonatu, uzdrowiska lub restauracji zamieść na nim Twoje logo, adres Twojej strony internetowej lub numer telefonu. Osoba oglądająca taki parawan reklamowy z nadrukiem łatwo i szybko może namierzyć Cię, skontaktować się z Tobą lub poznać Twoja markę
.
Co wystarczy zrobić? Wejdź na stronę sklepu internetowego producenta planetgraf.pl, wybierz ilość brytów, prześlij projekt i kliknij Zamów. Zajmie Ci to klika minut, a Ty lub Twoi klienci będą mogli korzystać z walorów użytkowych parawanu docenianych na każdej plaży, zwłaszcza nad polskim morzem. Szczególnie, że okres urlopowy już tuż tuż. J
Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania, daj mi znać w komentarzu lub prześlij na adres sklep@planetgraf.pl (producent parawanów plażowych i innych akcesoriów reklamowych – drukarnia wielkoformatowa).

3 komentarze:

  1. Cała nasza rodzina korzysta z usług www.ccsdruk.pl - warto dać im szansę!

    OdpowiedzUsuń
  2. W CCS Druk Cyfrowy www.ccsdruk.pl gwarantujemy profesjonalne usługi poligraficzne. W mgnieniu oka realizujemy każde zlecenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To też jakiś sposób na promocję :) I jeśli szukacie drukarni, która oferuje szeroki zakres usług jeśli chodzi o druk reklamowy to polecam zdecydowanie https://www.druk24h.pl/blog/drukarnia-w-warszawie-druk24h-marka-znana-w-calej-stolicy . Bardzo znana marka w całej Stolicy

    OdpowiedzUsuń